Tänd eld på dina tankar med dina svarta tysta tårar

Innan jag berättar lite mer om min älskade dag måste jag bara flippa ur!
JAAAAAAG FICK EN GITAAARRR!!!!!!!!!!!!!!! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
vad glad jag är!!! Ni förstår inte alltså! Finns det någonting dåligt med 18årsdagar?!

Trodde däremot mamma drev med mig när jag fick en papperskartong som var lätt som papper men som visade innehålla min fina svarta gitarr som ligger här i min säng bredvid mig hihi :) Sen kom mammas jobbarkompis och barn hit med ett bok med massa ackord och låtar:) Puss!!

Nu så! :D Känns som jag ätit fika för en månad nu och än är det bara början.. Har setat och pratat med min bästa johanna ett tag nu också och det avslutar denna dag så bra som det är möjligt!:) Imorgon är det sovmorgon och bara en träning sen väntar det körkortsnötning!

Som jag lovat. Tårtbilder:D


sötafia ella!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0