Underbara bakfylla

godmorgon darlings!:)
är nu vaken efter en superkul kväll med bra kompisar! etage höll måttet igen om min mobil är full med asroliga och aspinsamma videoklipp/bilder som man kan skratta åt länge idag och flera andra dar :)

när jag vaknade ville jag däremot inte leva men nu börjar livslusten smyga sig fram igen efter lite frukost, vatten och värktabletter. Ska snart ringa birkehag också och berätta feta och roliga hemlisar, det var inte bara jag som gjorde bort mig igår om vi säger så haha:)

Och efter det kommer idag mammas kompis komma hit och vi ska börja slipa lite på min balklänning som ska göras till juni :D kommer bli kuuul! däremot håller jag mina ideer för mig själv ;)

nu ska jag redigera lite bilder innan jag lägger ut dom för mina vänners skull så får ni seeeee sen. Sen väntar soffan och disneyfilm!!
pössssssssssss

Någon som sovit gött inatt? haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0