This is killing me. And you know it

Har efter en kort bussfärd och en väldigt lång promenad som inte alls var lång men som kändes lång för att det är så fruktansvärt kallt ute, kommit hem!! -21 när jag gick hem och nu -22.. Knappt så man har känsel när man kommer in i värmen!
Tog mig nån timme att bli varm men nu fryser jag som vanligt igen! :(

Ska äta macka nu och se på nån serie. vänner eller two and a half men, inte bestämt mig än! :) Imorgon är det johannasovmorgon och i och med det menar jag att jag får sova till typ 12-13 utan att bli väckt av väckarklockan. Mamma är däremot inte inräknad som det så hon kommer väl säkert väcka mig runt 10 och då kommer jag bli c r a z y! 4 sure


Miss you. A lot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0