Suck

Godmorgooon!:) Gisssa vad?
Jag håller på att bli sjukelibuki i think :( vaknade halv 11 av världshosta bara helt plötsligt och hade så gräsligt ont i kroppen och nu har jag försökt sova för att slippa känna av det men då vaknade jag med huvudvärk.

Men det är väl klart man ska bli sjuk när man får lov.. Det är väl en tradition? :)

Ajaa. Inget å göra åt! Fick iallafall lite frukost på sängen av sara innan jag somnade om så jag har unnat mig nått idag:) Ska nog ta en dusch snart och möjligen äta lunch sen ska jag och johanna förmodligen se på hockey :)

Och det är min favvosöndag idag så ni vet vad som väntar ikväll!!!



Kommentarer
Postat av: secret friend!

woooow vilken snygg tjej, men bilden.. :S;)

2011-02-28 @ 14:50:16
Postat av: Anonym

myycket snygg!!:*

2011-03-01 @ 00:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0