Remember we used to touch the sky

heejhej
hemma från ata nu, var sådär kul idag men det gick ganska bra iallafall :)
Min samhällskunskapsbok vill jag bara klippa sönder, bränna upp och sen kasta ut i snön just nu. Har "bara" 19 sidor att läsa så det är inte SÅ mycket egentligen men det är SÅ förbannat tråkigt så jag somnar efter max 2 sidor, vill bara bli klar med denna tråkiga kurs!

Något som är bra är iallafall att jag lyckats fjäska till mig gratis inträde till etage på lördag, jag hade ett oöppnat ciggpaket på rummet som mamma blev lite sugen på när jag vifta lite med det, i utbyte mot inträdespengarna då hehe ;) Klirrat!! (obs inte mitt paket)

Något som är SÄMST men som jag glömt gnälla över är att weise åkte ur let's dance i fredags. Helvete vad sur jag blev!! Åt skogen med det programmet nu

Nu måste jag plugga:( buhuu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0