Mirakel

Tro det eller ej, men upp kom jag imorse. Somnade 5 inatt men med hjälp av kaffe, vatten, ipren, bra frukost och efter många många "jag vill inte jag vill inte jag vill inte" så var jag uppe :) Eftersom jag fick ta en timmes tidigare buss till stan för att hinna till jobbet fick birkehag underhålla mig i telefonen i 1 timme, tack:)

Dagens jobb gick utmärkt och jag var inte gråtfärdig som senast när jag åkte hem och sen tog jag en powerwalk till lugnet och såg vår halva match som vi vann med 8-2!! Skitbra:)

Nu tokväntar jag på solsidan, time out och wallander. Sen ska jag se fredagens missade avsnitt av parlamentet hihi :)

I still wanna know your name name name name.... Haha skoja
pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0