Lycka!

Hej vänner. Är asglad, har hittat på 1/10 av alla mina gosedjur sen jag var liten!! (Hade en 10 literssäck med djur) vilka minnen, ella hade dom. Och nu får hon aldrig mer tillbaka dom :)

Ska snart förbi min saknade farfar på kyrkogården, det är 3 år sen idag sen han dog.. :( Ska tända ett ljus och sådär <3
Sen ska jag jobba 16-20.00, ej så sugen men kommer inte vara så mycket att göra så det blir lugnt åtminstone! Efter det blir det hem till råplugg, fick veta idag att jag har samhällsprov IMORGON och det är tungt ska jag säga er. Får se om jag gör det eller inte..

Kolla!!! Åh :D Men rip alla andra djur som mamma slängde bort utan min tillåtelse....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0