Jag var påväg att höra av mig till dig igår, men jag kom på mig själv sekunden innan att det var dumt. För du och jag finns ju inte längre

Favvosöndagen är slut och nu om man tittar på klockan är det måndag. Mor och jag har smällt i oss chips dipp och grönsaker i 2 timmar nu, mums :)

Wallander slutade typ 23.10 och sen dess har vi legat i soffan och spelat jewle, ett spel på mobilen och vi kan inte sluta!! haha vi spelade i varje paus och battlade mot varann, (jag vann). Mamma gav däremot upp nu och gick och la sig haha:) jag ska äta en macka först sen lägga mig jag med i min totalt obäddade säng, ni vet ju hur den ser ut..

Men börjar iallafall 12.15 imorgon så det känns underbart så jag har nog tid på mig att bädda om my bed! Nu ska jag skala ett ägg å se på vänner i sängeeen! Pusssssss godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0