It's killing me to see you go after all this time

Nu har jag duschat och ätit lite pizzarester från igår kväll. Vi hade match imorse och det var döjobbigt att gå upp 8.30.. Vi tog igen 0-3 läge till 4-3 och jag räddade en straff! Svinkul:) Meeen vi förlorade med 6-7 och det var svintråkigt!

Jag ska straax jobba nåra timmar sen ska jag hem och kolla på snabba cash, köpte den filmen på maxi för 29:- idag, haha jag och sara köpte 3 filmer:) Hoppas jag får sällskap av johanna och donkenmat

nu har jag slut på ord:) så pusss å hej!

(haha dagens roliga först)
jocketränare frågar magda om hon är på g för hon ser lite trött ut innan vi ska gå ut på uppvärmingen
magda: ja jag är på g!
fattar ni??  jag är PÅ G!

hahah och då låg hon på min mage:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0