It goes on and on and on

Äntligen hemma. Det enda som hållt mig från att bryta ihop idag är att jag som sagt är ledig imorgon, då ska sova till minst 12!! Eller en svinbra grej: Mando diao kommer till PL å ska spela akustiska låtar<3

Jobbet gick iallafall asbra och det var roligt! Det var en tant som kom in och hämtade pizzor som redan var klara och betalda av hennes pappa som inte hon förstod hur, eftersom hon trodde dom ringt och beställt så hon sa "Vadå har dom betalt genom nå sms eller??" Haha jäättesöt. Men fadern hennes hade redan varit inne i betalat :)


Nu har mamma iallafall åkt till jobbet och jag sitter i sängen med tända ljus, ett stort mjölkglas, en skål med riesen och en bunt med läxor jag vill ha klart ikväll! Dessutom ska jag nog läsa lite i min "lilla" teoribok innan ögonen slocknar:) Då kan man njuta av dagen ännu mer imorgon! Och framförallt: njuta av helgen som ska spenderas uppe i umeeeeeee!!! Det är SM-kval steg 2 väntar med världens bästa tjejer:):)

Men läääxor? Ja, nu!:) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0