I'm feeling sad and grey and you can make it stop

Imorse vaknade jag 9:33 och 9:40 måste jag gå till bussen för att hinna. Så jag fick inte så stressigt.. tur man packade igår kväll åtminstone haha :) Var så nära att stanna hemma så var duktig nog att jag gick upp faktiskt! Men något prov blev icke gjort.... buhu 

Satt och funderade nyss också och kom på mig själv med det hemska - jag har inte bakat kladdkaka på huur länge som helst!! Haha så nu har jag precis gjort det och jag har talangen kvar. Den smakar himmelsk! :) Ska snart ta lite glass till och skriva en tråkig religionsuppsats, men jag tror det kommer sluta med en film istället. Laddade nämligen ner lilla sjöjungfrun 2 havets hemlighet precis så haha:D

Och efter skivstångsträningen igår har jag sån galen träningsvärk i axlarna idag så jag får ont bara jag lyfter armarna haha. Så sitter med sån där värmedyna man värmer på i mirkon över axlarna framför sveriges mäster kock.
Har det bra helt enkelt:)
Dessutom skickade johanna en underbart glädjespridande bild till mig precis, haha!!<3 love u!
Inte denna men den gör mig glad den å :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0