I wanna know your name name name name name name.. Osv

Den låten har spelats i mitt huvud sen ca klockan 20.00 idag!! Haha fullkomligt älskar den! Men inte fick man höra den på etage inte..

Har iallafall precis kommit hem från världens roligaste kväll, tackar alla kompisar för det! Och JA! Etage var SÅ redo för mig!! haha :)

Nu är jag hungrig, trött och otroligt nog kall i hela kroppen så jag tror jag ska duscha av mig all dans, äta mat och sen gå och lägga mig:) Imorgon 13.00 väntar 5 timmars pizzajobb! Är inte så sugen men, måste man måste man:)

Nu ska jag göra allt jag nyss nämde och nyktra till lite hehe!! Pussssss!!!! ( ni som inte är 18 = HA HA!.. Känner jag nu) Hhihi:)

gonattiiii!!!1


I wanna know your name name name name name name name name name....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0