Fredaaaaaag

Heerregud vad trött jag var igår när jag skrev, haha jag så gott som sov! Och otroligt nog var jag hur pigg som helst imorse (om man jämför med vanligafall) Sovmorgonen var mycket bra!

Nu sitter jag och saknar sofie och gör min bajsäckeltråkiga religion som skulle varit inlämnad i min lärares fack för 8 minuter sen. Bra :) Verkligen jättebra. Slapp som tur var också följa med upp till mora ikväll på match, som skulle starta 19.30. Så jag kan skriva klart idag och sen ska jag bo i soffan ikväll

Imorgon blir dagen iallafall asbra. Ska köra bil med morfar och jobba nåra timmar och sen blire askalas hos lecken där födelsedagsbarn ska firas! Bland annat jag:)

Jag och ella ville ta bilder till sofie och visa hur mycket vi saknade henne. Haha men det spårade ur:)

Anyway.... Back to work :(
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0