För varje sekund som du inte finns här känns det tungt

Hej blöggen
Klockan 12.30 klev jag ur sängen idag men endast för telefonen ringde annars hade jag nog legat kvar ett bra tag. och jag åt nyss frukost haha. Har varit ute och kört lite bil idag också och det börjar ta sig lite.. Lite. Nu ska jag snart åka och jobba som jag verkligen inte vill men det är bara 3 timmar så det går snabbt!

Sen är det partydags hos hannah:) Jag, lovisa, jullan och linnea ska gratuleras lite när vi alla fyllt år februarimånad så det är ett fett tjejgäng som ska fira det så det kan bara bli asbra!!
 
Sitter nu och försöker leta skjuts hem för att slippa 701s dryga nattbuss. Så om någon ska köra och fortfarande gör det runt halv 3 inatt får ni gärna höra av er!!!!! Tack:)

nu ska jag måla naglarna hoho puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0