Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow without a little rain

Förvånad att jag är vaken?
Inte jag!
Kan inte slita mig ifrån Glee, helt underbart bra serie. Och om ärligheten ska fram, har jag inte sett ett enda vänner avsnitt på ungefär 2 veckor!! Hur starkt är inte det egentligen?;)

Nu har jag iallafall druckit min varma mjölk och ska stänga av datorn, ska upp om cirka 5 timmar vilket känns lite tungt men. Som man bäddar får man ligga!

Jag pratade med sofie idag förresten! Det är över en vecka sen sist så det var kul att få höra lite news, dom är i sri lanka nu vilket var hundra gånger bättre än indien:) Däremot hade dom pissregn idag, vilket dom förtjänar lite!

Puss godnatt! Kanske skriver imorgon om jag inte vaknar 10 minuter innan samlingen hihi:) Ha en bra helg annars!! Puss igen

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0