Det sista

Åkte till kupolen med linda idag. En mumsbit på donken sen var vi helt slut så vi åkte hem efter varit inne i 2-3 affärer haha.. :) Men tanken som räknas, vi fick ju lite tid tillsammans? :)

Nu håller jag på förfullt att packa min väska till umeå. Åker 9.00 imorgon och det kommer ta ungefär 7 timmar tills vi kommer fram. Känns kuuuuuuuul!!
Närå men rätt skönt och mysigt ska det bli :) Matcherna är på lördag mot Boden och Dalen och möjligtvis på söndag mot några andra lag, beroende på hur det går på lördagen. 1 lag av 6 går vidare så det blir tufft!!
Hemma på söndag nångång:) Dör om jag inte är hemma till 20.00! På riktigt

Sitter förövrigt och kollar på Sveriges värsta bilförare, det är så jävla kul!! Till och med jag kommer ju vara bättre än dom som deltar! hoppas jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0