Bättre sent än aldrig. As bättre

Jag lär utan tvekan vara den mest inaktiva människan som finns när det gäller att skriva klar uppgifter som är efter deadline tid, det är helt sjukt. Har iallafall nu efter ca 4 timmar blivit KLAAAAAAAAAAAAAR!!!!! :') Lite småslarv men är ganska nöjd. Iallafall fetskönt att jag är klar. 

Det roliga var att jag blev så glad när jag väl var färdig att jag river sönder uppgiftslappen och slänger den innan jag kollat på vilken mailadress jag ska skicka arbetet till.. haha så det var bara å plocka ur soppåsen igen ;-)

Men klarklarklar säger vi på det. Nu är det bara en inlämning till och ett prov innan lovet! Suck
Men nu ska jag gå till danydaniel och glömma mina bekymmer så vi hörs inatt eller imorgon maybe baby:)

puss å hej leverpastej (ha ha)

stillbilds live från mitt kök right now! glad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0