All we do is say goodbye

Hej allesammans:)
Här sitter jag med gula naglar och uppsvällda ögonlock. Somnade efter många timmar någon gång efter 3 inatt så jag är jättetrött idag. Denna dag känns värdelös

Ska lyckligtvis på träning snart iallafall, ska bli väldigt skönt att få röra på sig lite. Antar att det slutar med fys som vanligt idag så kommer nog somna ganska fort när jag lägger mig sen! Men jag känner mig filmsugen nu så ska nog ladda ner någon med massa sånger i och se på sen. Favvofilmer haha :)

Imorgon är det tisdag. Och ni vet vad vi tycker om tisdagar
Samhällslektion och träningslära. Kan ej bli värre!! Fast jag har ju faktiskt varit 18 en vecka imorgon, det är ju något bra iallafall hihi 
Men sen ska jag jobba i nåra timmar så det blir kul:)

Nu ska jojjis på träning! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0