We all deserve our own happily ever after

Jag vet hur man kan slappa jag! Vaknade runt 11 imorse, gick ur sängen runt 1 och drog till stan för några korta ärenden och sen åkte jag hem och la mig igen och glodde på gossip girl tills nu. Sängen blev just bäddad för dagen hähää :) Och gossip säsong 4 är nu slut också! Och det sista avsnittet på 4an sög pung, så tack alla gossip girls fan som gett mig för höga förväntningar, i onöödaaaan :)


Fick hem min fina klänning idag också, och gissa vad? Japp, den var för liten! Så den ska jag skicka iväg nu på direkten så jag slipper se den.. Är lite lättad faktiskt, gick några hundralappar plus på mina utgifter denna månad tack vare det ; ) slutet gott allting gott.

Träning nu!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Johanna! Tänkte bara kolla om du fortfarande är intresserad av att köpa den där vinterjackan som du verkat vela ha? Haha :) Jag tänker sälja den nu för 100 kr så hojta till om du är intresserad. Har bara använt ca 1-2 ggr. Har alldeles för många vinterjackor så det är därför jag säljer den.. KRAM!

2011-08-23 @ 21:44:08
URL: http://fashionstage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0