I'm a dreamer

Nääheni. Ingen jävla lön på mitt konto inte.. SUCK! Kommer väl imorgon bara för jag jobbar tors-fredag... Men då kan jag nog förhoppningsvis på min lunchrast sticka och köpa jobbskorna iallafall :)

Och jag har ett sånt dilemma!!! Skorna jag vill ha i vinter, är inte riktigt vinterskor men inte heller dökalla, frågan är: ska jag köpa en storlek för stort och kunna ha lite tjockare sockor i, eller köpa min exakta storlek och halvfrysa?? När jag läser den frågan låter det så självklart att ta den större storleken, men den mindre skon är snyggare..... Gah. Driver mig själv till vansinne :)

Nä nu ska jag ligga i soffan och spela spel och sura över att jag missar parlamentet, fångarna på fortet och true talent ikväll bara för vår kassa träningstid 20.30-22.00..

MEN!:D Iphone+tv4play= ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0