I wish you could hear all the words i'm too afraid to say

Nu är det gjort. Har kramat min älskling hej då, puh! Låt denna tid gå fort säger jag bara. Dock ska det bli kul att se hur många mejl och skypesamtal vi kommer upp i fram till december nu, det kan nog bli en heeeeldel!!! Kärlek :)

Nu i sorgernas tid har jag iallafall gjort två köp som gjort mig glad!
1. En poncho från åhléns för 199:-!!!! Billigt med tanke på åhléns vanligt vidriga dyra Priser (Ja, jag är jävligt snål gällande kläder hehe)
Dock har jag en svart! Och ni fattar inte huuuuuuur skön den är, det är typ fleecetyg och jag myser i den hela tiden :)

2. En iphoneväska/plånbok som jag beställde från www.iphonehalsband.se för 299:-
helt underbar sak! en väska för kort och min älskling. Har inte fått hem den ännu men.. Älskar den redan:)

Är den inte huur praktiskt som helst?! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0