There's always something there reminding me

Äntligen datorn tillbaka! Har varit utan den i två dagar men.. hehe. Nu ska den iallafall inte stänga av sig själv längre, den ska vara lagad! Och har haft den i knät (brukar aldrig gå annars) i typ 2 timmar nu så mirakel finns  tydligen!!!! :D + att jag fått en egen dator under tiden! En liten junior dator som jonas och rebecca inte ville ha kvar, får dock inte igång internet på den ännu men jag sliter.. Kul iallafalll :)

Idag började faluns gymnasium i skolan.. svider lite må jag erkänna! Men njuter gött åt allas statusuppdateringar på facebook: "Åh skola.." "Tillbaka till helvetet.." "Orkar jag gå upp imorn..?" Osv osv osv. Ni fattar grejen ; ) så än så länge grinar jag inte för studenten!

Har också varit på kupolen hela dagen idag med sofia och anna. Pank som jag är kom jag hem påslös, annars hade jag satt mig i bilen med minst 4 stycken. Men, ska nog ta mig tillbaka dit nu i veckan när min lön kommer och frossa lite :) Jobbskor, vinterskor, en stickad tröja och en poncho har mina ögon lagt beslag på!!! Jum-mie

nu ska jag åka till affären på hojjen och köpa marabou digistive och bjuda en bästa vän på när hon kommer!! Och om en vecka åker hon ;( ;( ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0