You should have opened your eyes. I was damn crazy in you

GUD vad jag hatar denna dator!! Vi har bråkat konstant hela dagen och den har slagit av sig minst 20 gånger och jag har blivit arg 20 gånger och jag inväntar just nu vårt 21 första bråk och raseriutbrott nr 21... Ouuhhh! Mitt humör borde inte få handskas med sånna här oväsentliga saker :)

Av dom 20 gånger jag försökt få på datorn har jag tänkt berätta för er att min måndag har varit lika händelselös som väntat. Eller en oväntat grej har inträffat - jag slog på alarmet på kontoret jag städar på... :) Score johanna!

Det var låst på framsidan och jag skulle prångt in och städa så jag gick runt till baksidan och gick in där och när jag är inne i byggnaden och har låst upp dörren in till kontoret börjar det tjuta som bara fan. Då slår jag igen dörren, börjar skaka som ett asplöv och ja, jag går ut och väntar på polisen! Hahaha. hade ingen aning om vad jag skulle göra så jag satte mig på trottoarkanten i typ 2-3 minuter och lät det tjuta, sen slog det mig att jag kanske skulle ringa micke, min arbetsgivare, som gav mig koden till larmet så jag kunde slå av det. Score igen, johanna! :) och eftersom jag var så rädd så åkte jag hem igen och ska städa imorgon istället... haha pooor me!!

Jo. Annars då, har jag legat i soffan och ätit marabou digestive och sett på vänner + att jag sökt två jobb, och ett av dom ska jag på anställningsintervju på imorgon!! Eller liknande, jag ska iallafall åka till borlänge och lämna cv och visa upp mig och prata med en kille :) Håll tummar och tår för mig!!!!!

Nu ska jag invänta linda och magda framför Glee, så puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0