Turn back time

hej babes

ni kanske märkt att jag är inne i en fet bloggsvacka, tänker på allt och inget och gör inget och mycket så glömmer bort min wex lite.. Sorry :)

myste med maja lite igår och idag har jag bara tränat. nu ligger jag i sängen framför vänner med en magnum double caramel glass. ÄLSKAR att den är tillbaka i butiken igen efter många många år!!! Looove :)

Är ledig fram tills fredag nu så ni kan ju gissa om jag är tillbaka i mitt soffslöeri som jag haft i sommar. Och nästa vecka börjar skolan igen för somliga, MEN INTE FÖR MIG...!!!!
Rip idrottsprogrammet ♥ Tur man slutade när det var som bäst!

Nu vill jag inte tänka på det mer, det gör för ont i hjärtat.. 

Åh. Vill verkligen vrida tillbaka tiden till den veckan. Veckan med stort V! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0