Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Idag väcktes jag av en fin stämma i telefonen, lovisa ringde från arlanda och småpratade lite och hyperventilerade lite. Haha, stackarn tror att hon kommer komma tillbaka till sverige imorgon för hon kommer gå vilse på flygplatsen i chicago.. :) Gör inte mig så mycket dock!!

Eftersom hon väckte mig så löjligt tidigt, klockan 10!! (trööött) somnade jag om men blev väckt av syrran en timme senare i luren och sen ytterligare en timme efter det av maja i luren, och då kände jag att jag kanske borde gå upp :) så då la jag mig i soffan och gapskratta till time out så nu är jag lycklig och pigg! hehe

Hahah och påtal om att gapskratta:
Är för trött idag tror jag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0