Raseri

KUUUUUUUUL att man ikväll får veta att vi ska inventera på hemköp imorgon kväll!!!!!!!! Dö... det är tamefan det värsta och tråkigaste jag vet i hela världen för det känns som varorna aldrig ska ta slut! Dock är det ett mirakel att ens den affären vill ha tillbaka oss så bedrövligt kassa som vi varit på det innan haha... :)

Men! man måste ställa upp för laget så det är givet att gå dit men jag ska fan ligga och tycka synd om mig själv och laget hela dagen imorgon så det kanske känns bättre.. Vi får ju åtminstone pizza efter halva tiden ; )

Nu ska jag natta ner mig i sängen och gosa och hålla tummarna att min iphoneplånka kommer imorn!!! Drömde till och med om den inatt.... haha :rolleyes:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0