One step at a time

hallå!!!!

idag har jag mått bra! Jobbet gick mycket bra, dock var det väldigt få som insett att vi öppnat restaurangen i falun så det kommer väl bli tuffare till helgen :) lite kul var det när strömmen gick, kylen, ugnen, toasten, och en del lampor slutade fungera, det är väl givet på öppningsdagen?! haha stackars min snälla chef..
Imorgon väntar en ny jobbdag! Längtar lite :)

Har förutom att jobbat idag tränat röven av mig, tror fan inte jag kommer kunna komma ur sängen imorgon. Jag har cyklat minst 2 mil, eftersom vi bor så förbannat långt från stan, och så har jag haft 1 och ½ timmes fyspass, min kropp är helt slut!!! Men riktigt skönt var det :)

Nu efter världens skönaste dusch, ska jag slänga i mig massor med mat, slappa sönder lite i soffan sen slockna i sängeenn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0