Not fair

Halloo!!!

Min dag idag har varit en dag man bara kan spola över. Låg i sängen till typ, 3? Klädde på mig vid 4, tog en sväng till jobbet för att hämta nyckeln eftersom jag öppnar imorn, hem igen och la mig i soffan, åt mat, la mig i soffan osv osv osv.. Ni fattar?

Har dock haft lite majamys nu under kvällen! Kladdkaka, glass, hallon och gossip girl :) Sen blev det ett evigt letande efter guldägg på angry birds... (Ni iphonevänner förstår ; )) Nu ska jag ladda in några hederliga a-teens hittar på mobben (love) och sussa! Jobb 9-15 imorgon sen blir det nog grillkväll med bekanta till familjen som vanligt. Perfaaa!!

Voila! Att jag inte blev kock istället för innebandyproffs alltså... Tabbe!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0