Love is a bitch, but everybody needs her

Hello!!

Arbetsintervjun gick så bra idag att jag ska provjobba på torsdag!! Känns väldigt bra att man är ett steg ifrån arbetslösheten :) Och nu kan jag väl säga vad det är för jobb också, jag håller mig till restaurang livet, haha, denna gång handlar det om Subway! Dom ska öppna i falun inom en månad så det är där jag kommer hamna om det går vägen! Tack för senast jag bad er, men nu behöver ni hålla era tummar och tår hårdare än igår :)

Förutom arbetsintervjun idag har jag varit med Linda! Och jag har fått kika på syrrans kompisar gamla kläder, det slutade med 4 påsar!!! Happy! Så det blev att åka till jysk för att köpa fler galgar, hihi. Mor min köpte en ny iphone idag också, 4an, och vem tror ni fått setat med den och grejat i några timmar idag då? Mm.. Jag!
Men klart man hjälper världens bästa mamma!

Nu ska jag njuta av kvällssolen med lovisa när hon slutar jobbet!
Puss ♥


Vi hade rätt kul med kameran som sitter på framsidan av mobilen...  ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0