I've been alone with you inside my mind and in my dreams I've kissed your lips a thousand times

Nu mår jag fett!

Haft mitt regelbunda hemmaspa, som i lööve! En timme i badrummet med dusch, rakade ben, ansiktsmask, hårinpackning.. mmmmmmmmm, You name it! :) så nu luktar man gott och är babylen!!
(ps. nu ska jag vara en reklamtjej så tipstipstips:


Döbra prylar!!! jag har hela kittet och har inte ångrat en krona :) allt de övre finns på apoteket och de nedre har jag köpt hos city frisörerna ds) Tack för mig

Nu ska jag äta macka och dricka oboy och sen sleepa så jag är pigg och kry till ännu en värdelös soffdag framför tvn som väntar imorgon :)

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0