You know how the time flies, only yesterday was the time of our lives.

heejhej!

har varit igång exakt hela dagen idag så jag har knappt suttit still, körlektionerna gick jättebra och jag vill bara köra meer!! haha det är så kul :) städningen var det som vanligt inga problem med heller!

Efter mina ärenden i stan vart det buss hem en kort vända sen vare buss in till stan direkt för bio med mina flickvänner! Det blev Red riding hood. Väldigt bra! :) Det var skaparen av twilight filmerna som hade gjort denna, och jag måste säga att twilight vinner med hästlängder jämför med denna film, men den är rekomenderad! haha :)

Nu sitter jag i sängen med tända ljus å dricker vatten och har nyss ätit tacos med kyckling, gött!:) Imorgon ska jag ta mig en springtur på morgonen och sen kaanske kanske åka och plugga lite teori, vi får se! Blir iallafall grillning med mina vänner på kvällen och bara en massa trevligheter väntar då:)




Fast Robert Pattinson kan ju slänga sig i väggen. In med Shiloh Fernandez!!


Jag vet inte varför, men jag ska göra ett eller två tappra försök till att se slutet på pirates 2 nu. Håll tummarna för mig!!
Godnatt allihopa:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0