Truth is, everybody is going to hurt you - You just gotta find the ones who is worth all the suffering

Hej mina käära!

Middagen var otroligt trevlig och jag hatar att inte man spelar i det underbara laget fortfarande! Vi avslutade som bäst iallafall:) Vet inte hur mycket jag sagt för jag kommer inte ihåg vad jag skrivit. Men vi har iallafall dragit ihop mitt gamla lag till en återträff, mest för att tacka av världens bästa tränare med att bjuda på middag och ge dom en varsin bok där alla i laget skrivit några tankar och dom som personer/tränare :)

Två berörda och tysta filurer fick vi iallfall när böckerna öppnades haha:) Det gjorde vi bra! <3

Annars har min dag sett ut såhär:


Niclas har däremot förstört bilden genom att misshandla sin glass men. Årets första kulglass:)
Så helgen invigdes bra!! däremot tror jag den blir lite förstörd imorgon, måste nog ställa in mitt jobbpass imorgonkväll och även utgången om jag mår såhär. Men thats life :)

Nu ska jag ta en dusch och fortsätta plinga lite på min gitarr som jag småfilar på just nu. :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0