Tidigt

Haj :)

Somnade på soffan runt 2 igår och kom upp i sängen runt halv 3 och jag vaknar halv 11???? Det bådar inte gott.. ;)

Håller på att återställa min mobil just nu, det går inte att gå in på 4 av mina appar som jag använder mest av alla.. så jag måste göra det och: puhuh allt försvinner nu. Musik, bilder, appar........ Ah det gör ont i mig
Men för att citera my amigo: "bättre att lägga ner nåra timmars arbete än att gå runt med en trasig mobil". Tyvärr är det sant men nu har mobilen hängt sig också :(

Mor min jobbar inatt igen, 3 natten i rad och det är tråkigt! Får se vad jag hittar på istället då :)
och om 8 timmar är sofie i stockholm!!! :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0