There is no guarantee that this life is easy

Tjenixen :)
Har setat i två timmar med ett träningsprov i teorin nu, men är galet inaktiv för jag har en av timmarna setat och kolla på mamma byter bo, asroligt program! Sjukt att folk är så olika haha :) sen har jag även bokat upp 4 körlektioner inom 1 och 2 veckor!

Ska göra klart testet nu och sen göra mig sängklar:) Tänker fetskita i mina två första lektioner imorgon för dom är så onödiga att gå på när det är arbete man kan göra hemma, (och för jag är så cool?;)) och istället ta vara på tiden till att vara på körskolan och plugga :)


Haha och denna pryl kan vara den grymmaste. Det är en cigarettförpackning som sofie köpte i asien, med inbyggd tändare. Haha jag tycker den e så cool!!! :d + att den är fettsnygg. 

Den får mig att nästan vilja börja röka


 
godnatt världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0