Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Godkväll:)
Datorn la av ungefär 10 gånger under den tiden jag försökte se på filmen inatt, så jag gav upp och kollade klart på den idag istället, och då la den av ungefär 10 gånger till så det tog säkert en timme längre än vanligt.. Menmen! :)

Sofie har ägt datorn näst intill hela dagen, därför jag skriver nu hehe. Det enda vettiga jag har gjort idag är övningskört, körde fan uppe i 100km/h!! ;) Jäklar vad stolt jag var när jag klev ur bilen haha! Imorgon har jag iallafall 2 körlektioner så jag hoppas dom ska gå bra:)

Och nu. Lovisa, johanna och maja (och alla ni andra, men jag tror dom tre nämnda bryr sig mest) är det faktiskt så att jag har tagit mig i kragen och laddat ner första och andra säsongen av gossip girl!! Eftersom ni stör er överdrivet mycket på att jag inte börjar kolla på en ny serie, så ska jag nu faktiskt göra det! För er skull;) och nu innan jag börjar kolla ska jag också erkänna att jag säkert kommer tycka den är asbra och sitta limmad framför skärmen genom de säsonger som finns så ni slipper säga "vad vare jag sa" osv osv.. ;) OKEJ LOVISA UHLIN?!

Så jag återkommer med min åsikt;) Men det får bli imornkväll eller nått, för nu ska jag äta ostmackor, dricka oboy och se på andra pirates filmen! :) Förhoppningsvis utan avbrott..

hoppas eran påsklovsdag har varit braa! puss puss :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

jag är stolt över dig johanna!!! men du ska kolla på pretty little liars ist hehe :) fast gg duger :D

2011-04-29 @ 15:41:04
Postat av: johanna

åh tack :d haha du ett steg i taget nu.. ;)

2011-04-29 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0