Smile to the world and the world will smile back

Blev en massa mys igår kväll :) Vi såg på "är du smartare än en femteklassare" och vi höll fan på att bli heelt tokiga haha, det var en unge som fan inte ens var smartare än en förstaklassare som skulle hjälpa dom tävlande och totalförstörde för dom istället! Tro mig, vi skrek haha;)

Somnade faktiskt väldigt tidigt igår, halv 2 haha. Men jag vaknade löjligt tidigt också, för klockan stod på 9.00 när jag tittade och då mådde jag inte bra så jag tvingade mig själv att somna om och jag lyckades två timmar haha:) Nu har jag nyss solat lite men ska in i duschen nu sen åka till kontoret och städa - ser framemot det... :)

Får se vad som händer tonight! Puss å hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0