Painful

Nu är jag hemma efter en dölugn kväll! Jag måste tacka gudarna för att dom har lagt max hamburgare granne med mitt jobb, hehe ;)

Min kväll ser ut såhär

Pizza från underbara hosjö, kakor och datorn och så ser jag på en film på 5an också, hearbreak kid! Det fanns trots allt nått bra på tv ikväll haha :)

Innan jag började jobbet idag så gick jag en stund på stan och upptäckte en HELT underbar ring. Haha ni vet ju hur mycket jag älskar ringar så jag kunde ju inte bara lämna kvar den sista ringen i butiken, då hade jag nog lämnat kvar mitt hjärta.
Det roliga är att den är typ 2 strl för stor, haha så jag måste tejpa runt hålen på ringen så att dom blir mindre.. haha = V Ä R T!


Så från och med idag är jag inte singel längre hehe

nu ska jag lägga mig under filten igen för nu fryser jaag!:)
PUSSS och hoppas ni hade en fiiiin dag som jag sa!

1 daag kvar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0