One time it was perfect between us. Now is all the good stuff gone and we are a fucking mess

Är bäst i världen:) Klar med båda samhällsuppgifterna och det käänns sååhåhå bra, och klockan är bara 9?!. Det känns typ som jag är klar med ett megastort arbete som ska vara klart om 2 veckor, så inatt sover vi gött:)

Ingen skola för mig förens på fredag heller, asa skönt! Detta pga att imorgon har jag bara en lektion och under den har jag min körlektion (ops att man råkade pricka in just den tiden.. ;)) och på torsdag ska alla innebandyelever på idp åka till mora och "spöa skiten" ur deras innebandygymnasium, kommer väl gå som alla andra år :) haha

anyway! nu vill jag äta äggmackor och dricka oboy och njuta av livet som är, för att låta riktigt poetisk. Men för stunden känns det bra!
Godnaaattt!!!:)

min underbara ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att alla är lediga på fredag?

2011-04-19 @ 22:06:24
Postat av: Johanna

Men woho!! Fett. I love you anonyma du!

2011-04-19 @ 22:55:38
Postat av: Anonym

Akta dig för äggmackorna prutten! =)

2011-04-20 @ 23:50:29
Postat av: Anonym

Akta dig för äggmackorna prutten! =)

2011-04-20 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0