Lips of an angel

hello :)
låg vaken till halv 6 imorse och hade roliga samtalsämnen med en god vän och idag vaknade av att mamma väckte mig klockan 1 iförmiddags haha:) Och då hade typ alla på hela facebook klagat över att det regnar idag, vilket jag inte fattar hur dom kan göra? Fett bra ju, snön försvinner ju bort!!!

Har tagit en fika med lollo idag och fick en oplanerad bowlingrunda med familjen också haha:) och jag var förvånadsvärt bra hehe! och så har jag köpt fyra biljetter till matchen på torsdag, mamma jag johanna och syster:)

Nu ska jag duscha och sen lägga mig och plugga, inte börjat med det ännu hehe.. ;) BRAA johanna! känns skönt
Pusss hjärtan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0