Life's just far too short for miscommunication

godmorgon snyggingar :)
fick mig 9 timmars sömn inatt! vaknade för nån halvtimme sen av dumma mamma som väckte mig för klockan var "så mycket"... Morr! Men jag vägrar dra upp persiennerna förens jag riktigt vaknat haha ;)

Sitter i sängen med frukost och lyssnar på erik hassle nu. Jag är megastolt över mig själv, har ätit frukost 5 dagar i rad :D Kanske kan bli en vana nu om jag håller i haha

Ska ligga i sängen fram till minst 2 iallafall, då kanske jag kan fundera på att duscha, för det är lååångt ifrån tänkbart nu!;) ni får gissa vad jag ska underhålla mig med tills desshehe

Ni får ha en bra dag:)<3
puss



Kommentarer
Postat av: secret admire

snyggingar!!

2011-04-03 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0