Leter efter nått att säga som kan ändra allt

Hej!!!
Har verkligen inte gjort nått av vad jag planerade idag. haha ingen springtur, inge teoriplugg och grillning blev det inte heller. Det slutade med att jag själv stekte på köttet på spisen och kolla på tv haha. Låter deprimerande ;) men det var OK!

Nu sitter jag i soffan och halvsover, mamma har åkt till jobbet så jag har dötråkigt! Men har precis beställt min (förhoppningsvis) studentklänning så jag är lite gladare!! Hoppas verkligen verkligen verkligen den passar, får den om 2-3 dagar:):)
köpte dessutom ett till linne idag, exakt likadant som det blåa jag köpte i tisdags men denna i vitt.. haha kunde inte låta bli när den kommit in i min strl!!

aaaja nu ska jag fortsätta ha tråkigt och ta lite glass med chokladsås+strössel! ha däää :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0