It's easier to fall and harder to stand

Det blev bilkörning och det gick bara fiint:)
Min dag har annars varit HELT händelselös förutom att jag fått prata med sofie som nu bara är 20 mil ifrån mig i stockholm!! :d känns lite overkligt, typ som om hon kommer hem på semester i nån vecka sen att hon kommer åka iväg igen.

förutom att jag pratat i telefon och kört bil har jag bara legat i soffan från 11-18 och sen 19-nu, haha så jag känner mig riktigt utvilad och glad :)
Har precis duschat och ligger och kollar på en film som heter lakeview terrace, handlar bland annat om en galen rasist. Men den är riktigt bra:)

Imorgon börjar jag egentligen 12.15 men jag ska ta en tidig buss till stan vid 8 så jag hinner städa på kontoret innan klockan blir 11, för då ska jag med mamma, mormor och morfar för att möta upp sofie på tågstation!!
Sen måste jag ut och springa, det blev bara 1 vända denna vecka. Däremot var det ett cooperstest så jag tog ju ut mig som på typ 2 springturer.. ;)

anyway! GODnatt på er :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0