I'm addicted and I just can't get enough

Hello fredag:)
Talet gick väl bra och inte bra. När jag hade planerat att prata i 3 minuter hade jag bara kommit upp till 2 så munnen gick lite för snabbt ibland haha;) Men nu äree gjort iallafaller! Skönt:)

Blev lunch med klassen på max för att inviga och tog till efterrätt en mycket omtalad "lyxshake" som enligt många skulle vara god men inte fan varen de eller.. Iallafall inte jordgubbssmaken haha:) Man lär sig något nytt varje dag! ;)

Sen blev det fika på stan med lollo och nu sitter jag här och njuter av att jag inte har något plugg alls, pysslar lite med andra grejer inför nästa vecka :) återkommer om däää!

ska fortsätta iallafall :)
pussss


Min och emils åtminstone fina milkshakes ;)

My love!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0