If I sing you a song, would you sing along?

Åh H e r r e g u d vilken träningsvärk jag har sen testerna haha, det var jobbigt imorse men nu har jag seriöst problem med att ta mig ur soffan. där fick man för man tränar styrka en gång i månaden haha.

och idag var jag inne på telia för att försöka få hjälp med alla mina tusen problem i mobilen och dom kan då tame fan ingenting i den butiken, tror aldrig jag fått hjälp där nångång. Det är tur för dom själva att dom är döösnygga iallihopa ;) efter 15-20 min trix med mobilen föreslog han att jag skulle skicka in den för att få allt ordnat -.-

nått bra jag gjort idag är att jag jobbade döbra på lektionen så jag fick klart min tråkiga nyhetsartikel! Ska bara skriva en debattartikel om samma ämne nu innan kvällen e slut så har jag gjort förra fredagens inlämningsarbeten klara haha ;)
annars har jag legat på soffan sen 2 fram till nu och sovit nåra minuter och sett på vänner. Är ledig denna tisdag, som jag inte varit på flera veckor så det känns skönt :)

pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0