I'd fall a thousand times 'fore I let you drag me down

Först och främst! Jag älskar dig som kommenterade mitt inlägg igår och påminde mig om att påsklovet börjar på torsdag(imorgon) vilket betyder att jag typ fick mitt påsklov igår :-D:-D:-D Jag sov ännu godare än planerat tack vare dig!

Så. HEJ!
Har precis kommit hem från en riktigt skön och bra dag:) Körlektionen gick så galant så och jag fick 69/70 på ett teori prov innan den, asfett!!! så blev lite nöjd hehe
har förövrigt varit sol hela dagen idag och precis när jag klev innanför dörren börjar det pissregna, så man har väl tur:)

Nu ska jag ta en hederlig mellis och börja med min muntliga redovisning som vi ska ha i träningsläran och se på vänner, såklart:)
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0