I found heaven on earth

morrn:)
är underbart väder ute och jag sitter såklart inne och äter nudlar och ser på tv, vaknade för någon timme sen och mådde strålande :)

moramatcherna gick inte så dåligt som väntat men dagen var riktigt trött, sen åkte jag och åt påskbord hos mormor och sen for jag hem för student kickoff som blev bra å kul å svettig å osv osv osv:)

fredagen ser ut såhär: mamma ska jobba inatt, sofie ska på grillfest och jag ska köpa en chicken och glo på bra tv, det är mina enda planer haha:) sola orkar jag inte hehe

Men en dusch ska de bli snart iallafaller så vi hörs:*

tyvärr är min mobil fortfarande ett helvete så utan bilder blir både ni och jag:(

men här är iallafall en bild på gårdagens bästa utklädnad, haha utan tvekan :)
är stolt över mig själv som knäckte vilka det var direkt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0