Hon är hemma!

Men såklart var tåget försenat till falun så han inte möta upp henne där så jag fick träffa henne hemma precis :)

And here is my stuff! Ville ha höga vita också men det fanns inte när sofie skulle handla, och nu när jag fått dom låga - är jag glad över att dom höga inte fanns hehe ;) Är mycket nöjd!!! 

Och så fick jag en snygg grön ring!:)





Annars idag: har jag åkt till skolan helt i onödan, lektionen var 5 minuter lång och till lunch serverades det spya! Typ.
Sen åkte jag till körskolan och satt där i nästan 2 timmar, fick iallafall en grön prick till haha :) Och världens bästa niclas kom med en cheeseburgare ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och njuta av att jag inte har nått att göra. Mina ben vill inte ut och springa nu så dom lägger jag också där :)
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: secret admire

haha nu är vi lika på fötterna också....

2011-04-11 @ 18:44:24
Postat av: Anonym

Hahaha vad tror du det första jag tänkte på var då?!

2011-04-11 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0