Galenskap

Jag e sååå arg just nu!!
har precis upptäckt att dom två snyggaste och mina favoriter (keira knightley & orlando bloom) i pirates filmerna INTE är med i sista filmen!!! hur kan man ens göra en uppföljare utan alla tidigare huvudroller?! jag blir galen........ bokstavligt talat

Och för att lämna åskmolnet åt sidan ett tag så har jag verkligen tagit denna eftermiddag-kväll-natt till ära till att inte göra nåånting:) Skönt hare varit! dessvärre med hemsk magont, men som nu börjar gå över till hungerkurrmage istället haha :)
Så nån macka skall nu ätas framför den första pirates filmen då lyckligtvis mina ögonstenar medverkar i! Sen säger jag godernatt till er:)

Puss sov gott och hoppas ni sover gott som redan sover


JUM-MI! och mega jum-mi på keira!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0