Empty

hej söndagmorgon :)
mitt bankkort är verkligen förlorat. Så spärrade det när jag kom hem idag men jag antar att det kommer fram typ på tisdagkväll och så kommer mitt nya kort på onsdagmorgon, something like that! Men då fåre väl vare så :)

Plugg var långt ifrån mig ikväll, spenderade några timmar på sandviksvägen 40 hos grannen kling med lite spel och amigos, som senare åkte till etage dit inte jag ville. Så jag, robin och niclas åkte till mc donalds istället och fick lite maat och nu har jag precis blivit avsläppt hemma på 72an:) Okeeeeeeeej lördag

Nu sitter jag och längtar på att min vännerbox ska komma till hosjö:) hihi. Imorgon är det en dag närmare tills det inträffar hehe. Och då ska jag nog också vara med lollo och så MÅSTE MÅSTE MÅSTE jag plugga till provet. Kan inte få ig på omprovet ju haha :)
(Fast det har faktiskt hänt på ett matteprov i högstadiet(a))

Och jag har blivit S J U K T deppig varje gång jag tänkt tanken av att håkan spelade ikväll. fy fan :( Ge mig juhuhuhnii :D
Meen depp dit och depp hit.. sov dags för mig nu så nighty nighty på er!!!!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0