So I say I don't love you anymore, though it kills me. It's the lie that sets you free

Hej mina vänner:)

sminkpartyt var mycket trevligt!! Vi fick testa en väldans massa prylar och fick även köpa hudprodukter å så :) min mobil vill däremot inte ansluta till datorn nu så kan inte visa bilder.. dom kommer när dom kommer:)

upptäckte tråkigt och jobbigt nog nyss också att jag har blivit rödutslagen och svullen i ansiktet av alla produkter.. (haha) så det känns ju lite trist men. prylarna var ändå pissdyra så har två anledningar nu till att inte köpa hehe ;)


Imorgon händer det en massa!
1. hoppas jag har fått tillbaka rösten så inte 140 miljoner människor till ska fortsätta reta mig
2. städning på kontoret
3. har mina absolut sista tester på idrottsprogrammet
4. har min första körlektion!! :-D
nervis hehe
men går nog fettbra, med tanke på min skicklighet som kommit fram bakom ratten ;)

Nu ska jag lägga mig och sova. Godnatt på er:)<3

Studenten snart brudar!! för allt är sista gången nu på idrottsprogrammet.. aahhh!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0